Mun olo helpottui eilen siinä päivän mittaan. Kun olin eka tänne avautunut. menin meseen ja siellä oli mun vanha ystävä. Tai no ei se mikää kovin vanha oo, pari vuotta hänet tuntenut. Hän muutti vuosi sitten toiseen kaupunkiin ja aina silloin tällöin soitellaan ja mesessä jutellaan ja joskus nähdään. Aivan ihana ihminen.  Kutsutaan häntä tässä vaikka Möykyksi. Hänelle sit avauduin ja kerroin kaikkea juttuja. Siinä sit rupateltiin ja mulle tuli hirmu hyvä mieli. Möykky on nähny mun sekoiluja, pahaa oloa ja itseni huijaamista. Hän osasi taas jälleen kerran sanoa just ne oikeat sanat. Sai mulle hymyn huulille.
Jännä miten ulkonäkö voi oikeasti pettää. Ulkopuoliselta Möykky näyttää karulta nuorelta mieheltä, joka pukeutuu mustaan ja ehkä vähän pelottava. Nu-metal-miehiä. Mutta kun tuntee hänet, niin yksi maailman sydämellisimmistä  ja kilteimmistä ihmisistä on hän. Slipknotin keikalla oltii yhessä joskus ja oli ihan hirmu kivaa :)

Sit illalla miehen kans juteltiin. Hän taas ymmärsi mua. Ja tuki. Ja yritti auttaa. Kertoi mulle, että kun hänellä oli masennus niin silti hän väkisin yritti vain ajatella positiivisesti vaikka todellisuudessa ois tehny mieli hypätä kaivoon. Hymyili vaikka ei yhtää hymyilyttänyt. Ja sit jossain vaiheessa se positiivisuus vaan tarttui itseen ja hymyili ihan oikeasti ja oli parempi olla. Ja sitä ajattelumallia hän mulle neuvoi. Niinpä mun tämä aamu alkoi ajatuksella: Ihana aamu! Ja hymyilen koko päivän läpi ja ajattelen vain kivoja asioita ja positiivisesti niin katsotaan saanko itsestäni oikeasti positiivisemman ja unohtaisin kaikki ikävät asiat. Tai että ne ei tolla tavalla iskisi päälle vaan pääsisin niiden yli ja oppisin taas luottamaan.

Eilen positiivisia asioita oli:
+ jutteluhetki herra Möykyn kanssa
+ jutteluhetki isän kanssa
+ jutteluhetki miehen kanssa
+ kaupungilla näin ex-ystävän ja oli pitkästä aikaa kiva nähdä.
+ lemmikkieläin liikkeessä oli ihana kani ja hamsteri
+ joku nuori kolli ei saanut silmiään musta irti Sokoksella (imartelevaa)
+ päiväunet
+ miehen kanssa iltalenkki

Eilen negatiivisia asioita:
- aamu oli inhottava
- en saanut pyörän kumia korjatuksi
- näin entisen valehtelevan kaverin eikä ees moikannu
- en jaksanu tiskata kuin puoliksi
- pylly oli kipeä urheilusta

Päivän positiivinen juttu:
"Me menemme tapaamaan kaikkia koska on Torstai", sanoi Puh.
"Me menemme toivottamaan kaikille Hyvää Torstaita. Mennään Nasu".