Tänään on jotenki veto pois. Tää päivä ois ollu hyvä sadepäivä. Oon vaan istunu himassa ja leikkiny tietokoneella, jutellut ystävien kanssa mesessä, juonut kahvia ja syönyt pullan. Hirmu hyvä olla mut jotenki ei mitää tekemistä. Tosin mun täytyis nyt nauttia siitä että ei oo tekemistä kun viikon päästä alkaa uus duuni ja uuden duunin opettelu ja sit taas ei vapaata ole vähään aikaan. Eli tän viikon olen tekemättä mitään. Jipii! Tosin huomenna mä käyn entisessä työpaikassa, Kelalla, liityn liittoon, vaihdan veroprosentin... Eli tekemistä on huomiseksi. Ja nyt ku mä oon koko päivän tässä lusmuillu niin seuraavaksi alan leikkiä pikku kodin hengetärtä. Mieski tulee kohta töistä ja valtaa tietokoneen :) Lupas että illalla katottais semmonen elokuva kuin Hostel. Vissii joku pelottava taas...
Jospa mä tänään jatkaisin neulomaan lapasia miehelle, joita aloitin tekemään jo viime talvena. Että täksi talveksi valmistuisi... Mulla ei todellakaan oo nyt mitää järkevää sanottavaa. Päätä särkee ja väsyttää. En jaksanu ees urheilla tänään. Huomenna taas sit uusin voimin ;)