Tuntuu jotenkin ihan epätodelliselta että Ilosaarirock olisi jo viikonloppuna. Kesä on taas mennyt tosi nopeesti. Mennään jo heinäkuun puoliväliä. Mutta eipä siinä, en valita että rokkiin pääsee taas pyrähtelee (seo huisin mukavaa), mutta kohta on kesä menny... Lähinnä sen huomaa kun on vaatekaupassa töissä kun nyt tulee jo syksyn mallistoa ja väriä myyntiin. harmaataharmaataharmaata. Ei mee kauaa ku toppatakit siellä hengareilla tököttää. Nekin tulee jo elokuussa... No, täytyypä nauttia kesästä viimeiseen saakka. On se niin ihanaa aikaa :) Lämmintä ja aurinkoista.

Viime yönä näin unta et mun läheinen tuli selittää mulle ettei ole varma kihlauksestaan. Oltii juhlimassa heidän kihlaustaan, juotiin skumppaa ja mä kysyin et millo te meette naimisiin... Toivottavasti se nyt on tosissaan sen ihmisen kanssa ettei tule särkynyttä sydäntä ja harhaan johdatusta... Kihloihin meno on iso asia. Ainakin mun perspektiivistä kun ei mua ole kukaan ikinä kosinut... vinkvink ;)