Kyllä mä oon yks pässi. Varasin viime viikolla ajan hampilääkärille viimeinkin. Mun ois pitäny tehdä se jo puol vuotta sitten mut en uskaltanu. No sit ku sain soitettua sinne ja varattua ajan ni kirjoitin ylös vaan et mikä päivä se on. Ei mulla oo aavistustakaan et monelta se on. Nyt mun pitäis voittaa taas pelkoni ja soittaa sinne uudestaan. En tiiä mikä mua siinä soittamisessaki jo niin pelottaa. Paljon helpommalla pääsis ku repisivät kaikki hampaat pois ja antaisivat mulle tekarit jotka olis loppuelämän. Ei tartteis enää pelätä et ne satuttaaaaa, pahat ja ilkeät hammaslääkärit :(

Hitto äsken tuli Danko Jonesin biisi musakanavalta! Baby hates me. Voi jess! Voisko olla siistimpää juttuu! Viikonloppunahan se ois ollu Ankkarokissa mut tää meni mökille. Oon sen joskus nähny livenä ja oli niin kutkuttavan upee keikka että ei ikinä toista! Äijällä on niin paljo rotia että... Ihanaa :) Nyt on pakko laittaa poppikone täysille ja kuunnella lisää Jonesii. Hitsinhitsi =)

Tiesittekö että jos aivastuttaa niin kannattaa painaa toisen sormen kynnellä peukkukynnen alapuolelle hetki niin aivastus menee ohi... Vinkvink ;)