Hyvä uskoinen hölmö oon. Uskon aina kun mulle jotain sanotaan. En ymmärrä miksi joku valehtelisi. No nyt sit pääsi käymään niin että eräs ystävä on suunnilleen koko kesän valehdellut ihmisistä ihmisille. Miks? Jaa-a. Liekö itseään siinä kehunut ja pönkittänyt itsetuntoaan. Mä en ymmärrä. Monet ihmiset sai riitelemään keskenään. Nyt sit kun totuus selvisi ja sen ihmisen puheet, ni pari ihmistä (mä mukaan lukien) pistin välit poikki. Mä en vaan osaa enkä voi hyväksyä valheita. Ja että muista ihmisistä, ystävistä, puhutaan paskaa selän takana ja halutaan vahingoittaa muiden välejä tieten tahtoen. Mikä ihmisiä vaivaa? Onko tää maailma oikeesti näin läpimätä? Dr. Philin kirjassa joku viisas oli sanonu: "muiden haukkuminen on kiero tapa kehua itseään". Niinhän se on. Mutta että vielä valehdellen... Mä en ymmärrä... Miks???