Lunara haastoi mut tällaiseen. Tää oli aika hankalaa, mutta eiköhän multa jotain irtoa

1. kirja joka muutti elämäsi?
Mä en usko että on ainakaan vielä tullut vastaan sellaista kirjaa joka olisi muuttanut elämäni. Kurt Cobainin elämänkerta muutti mun käsitystä ja suhtautumista kyseiseen herraan. Aikaisemmin olin ihannoinnut häntä ja pitänyt tyyliin täydellisenä, mutta kirjan luettuna totesin vain että ihminen hänkin vain on ja käsitykseni hänestä muuttui... Aika radikaalistikin.

2. kirja jonka olet lukenut useammin kuin kerran?
Mika Waltarin Sinuhe Egyptiläinen. Se on vain niin loistava kirja ja aina löytyy jotain uutta minkä ehkä oli jo unohtanut (se on niin paksu se kirja...)

3. kirja jonka ottaisit mukaan autiolle saarelle?
Mä varmaan ottaisin jonkun selviytymisoppaan :D

4. kirja joka teki sinut hilpeäksi, kevytmieliseksi, huikentelevaksi?
Mun on pakko myöntää että kun luin Nylon Beatin kirjaa, nauroin vedet silmissä. Samoin kävi humppayhtye Eläkeläisten kirjan kanssa. Ja Juha Vuorisen Juoppohullu-kirjat on kans tosi hassuja. Varsinki ne ekat siinä sarjassa.

5. kirja joka sai sinut sortumaan nyyhkytyksiin?
Mä en muista. Tosi pitkään aikaan mua ei oo kirjat saanu itkemään. Mun ex-luokkakaveri kertoi kirjasta, jossa on lyhyitä tarinoita ihmisistä jotka ovat tehneet itsemurhan. Mä en nyt just muista sen kirjan nimeä. Mut kun mä sen luen ni satavarmasti itken... Mun ystävä on tehnyt itsemurhan :(

6. kirja jonka toivoisit kirjoitetuksi?
Mä en tiedä onko tällaista kirjaa jo olemassa, mutta sellainen kirja jossa olisi kiinalaisia sananlaskuja voisi olla kiva.

7. kirja jota et toivoisi kirjoitetun?
Musta raamattu. Mulla ois kerran ollu mahdollisuus lukea sitä, mut en uskaltanu. Mulla on liian vilkas mielikuvitus että voisin edes vitsillä tollasta lukea.

8. kirja jota parhaillaan luet?
Majgull Axelssonin Huhtikuun noita on menossa.

9. kirja jonka aiot lukea?
Valkoinen valo-blogissa oli suositeltu kirjaa nimeltä Muuta ajatuksesi, muutat elämäsi ( Louise L. Hay). Sen mä haluan lukea todellakin!!!

10. Haasta viisi bloggaajaa?
Mä en haasta viisi bloggaajaa, vaan mä haastan kaikki ne jotka tän erehtyy lukemaan (häh häh hää!).