ihmiset ei tunnista mua kadulla. hassua. johtuuko se siitä että olen näkymätön? en ole nähnyt monia noita baarituttavuuksia moneen kuukauteen. nyt näin muutaman kadulla. he eivät huomaa mua. tai eivät halua huomata. olenko todellakin muuttunut ulkoisesti niin paljon? no tietty tukka on kasvanu enkä ole kännissä, rööki suupielessä, räkä poskella, meikit valuneena ja söngerrä jotain känniläppää... siistit vaatteet päällä nykyisin kuljen. tukka ei ole takussa enää. minä pidän niistä ihmisistä! huomatkaa mut!!! ei se tervehtiminen mitään maksa!!! olinko vain tähdenlento heidän elämässä? hauska kännikaveri. muuten ei mitään. voi surku.
*********************************************************************************
nyt alkoi elämän järjesteleminen uuteen uskoon. pankkiin on sovittuna aika. huomenna käyn neuvottelemassa opintolainan takaisinmaksusta (hyvä minä!), ja muutenkin järjestelin rästilaskujani jotta saan ne hoidettua. täytyy vielä harkita jos pyytäisin apua ja neuvoa talous- ja velkaneuvojalta. ei tartteisi yksin stressata ja se varmaan osaisi järjestellä nuo mun rahasotkut paremmin kuin ite osaan. ja hammaslääkäriin varaan ajan. se ois pitänyt tehdä jo puol vuotta sitten :D