Mun eilinen positiivinen päivä meni vähän vaihtelevalla menestyksellä.

Kirpparilla törmäsin ex-ystävään vahingossa. Hänen ilme ja käytös oli taas... Jotenki siitä taas vain paistoi läpi. Oli jotenki hirmu vaivautunut, varovainen ja vähän anteeksipyytelevä. Suomeksi siis että taas jauhettu musta kakkaa. Edellisenä päivänä kun näin häntä, oli tosi iloinen ja jutteli mukavia ja kaikki oli hyvin. Luulin että välit ois menossa taas siihen samaan vanhaan hyvään ystävyyssuhteeseen, jossa toista kunnioitetaan ja rakastetaan virheineen. No, turha luulo oli taas. Se vaan paistoi läpi. Naamasta sen näkee, kun toinen ei oikein uskalla edes silmiin katsoa. Mutta tiedättekö mitä? Mä en välitä. Jos neiti tahtoo elää elämänsä katkerana ja haukkuen muita niin eläköön. Mua ei kiinnosta! Mä en puhu sille mitää enää mistä se sais aihetta haukkua ja tuomita mua (vaikka omasta mielestäni olen kyllä tosi kiltti. Vaikka sanon asiat niin kuin ne ajattelen ni kyl mä hetken mietin miten ne vois sanoa nätisti ettei toista loukkaa). Olkoon katkera vanha piika. Maailmassa on tosi monta ihmistä jotka ei oo seurustellu päivääkään vaikka olisi jo kaksviis vanha. Ei se oo mun vika jos tää mun ex-ystävä ei oo löytänyt itselleen miestä. Ja jostain syystä hän ei osaa ottaa vastuuta itsestään, syyttää vain kaikkia muita jos ei mee kaikki putkeen. Ääh, ärsyttäääää...

Eiku nyt mä tiedän. Se on nähny eilen kaupungilla kans sitä mun toista ex-kaveria ja ne on yhessä haukkunu mua. Kun tää toinen ei ees moikannu mulle. Niin se on. Mä oon varmaan jo vainoharhainen noiden ihmisten suhteen... Sori.

Mutta tänään siis unohdan taas nuo pahat ajatukset ja nousen niiden yläpuolelle :D Tänään on uusi päivä ja tuo on jo vanha juttu. Piti vain purkaa se johonkin. Ja mieluummin teen sen tänne kuin meen kenenkään muun päivää pilaamaan. Ja onhan tietty se mahdollisuus että ylireagoin...

Eilisen plussat:
+ mies osti mp4-soittimen
+ ice age 2
+ en tuhlannut rahaa
+ viinirypäleitä
+ ostin kahden kilon käsipainot jotta voin jumpata niiden kans
+ sovittiin että mennään viikonlopuks mökille

Eilisen miinukset:
- ex-ystävät x 2

Tän päivän positiivinen lause:
Elämässä ei ole tärkeintä millaista se on vaan miten sen ottaa.