mä nukuin tosi huonosti viime yönä. tosi huonosti. heräilin koko ajan. jänskätti. tänään alkaa uusi duuni.peukut pystyyn että hyvin menee ;)

viikonloppuna oli tosi kivaa. käytiin lauantaina shoppailee ja ostin pillifarkut. älkää kysykö miksi. vaikka vielä viime viikolla vannoin että semmosia en osta ni ostin. sit oltii illalla terassilla ja baarissa. oli kivaa. ex-ystävä tuli jotai selittää että oli pitäny laittaa viestiä mulle (niillä oli pippalot. mua ei tietty kutsuttu.) mutta oli koko ajan tullut jotain muuta ni oli sit unohtunu. pyh. ihan sama mulle. huono tekosyy enkä ois muutenkaan mennyt. mä en ikinä unohtais laittaa toiselle yhtä tekstiviestiä. ehkä mäkin rupean unohtamaan vastaamaan hänen viesteihin. hymyilin hänelle vain kuin aurinko ois porottanu persuksissa asti ja sanoin että ei se mitään. muuten oli tosi onnistunut ilta. eilinen sit maattiin krapulassa miehen kanssa. sekin oli ihan mukavaa vaikka se krapulan olotila ei mikään maailman hehkein olotila olekaan.

ja nyt nokka kohti uusia seikkailuja ja työtä. hui että jännittää!!!