ihana valas! meinasin eilen tukehtua omaan sylkeeni kun näin telkusta pikku valaan uiskentelevan meidän vesistöissä. Kuinka siistiä ois nähdä valas! pikkupikkupikkuvalas...
meren alainen elämä kiehtoo. ehkä siksi, koska se on jotenkin tavoittamatonta ja niin monipuolista. meressä on vaikka mitä! avaran luonnon meriaiheiset dokumentit tosin aiheutti mulle sen että yks kesä jäi uinnit uimatta. en yksinkertaisesti uskaltanut mennä järveen kun olin katsonut telkusta mitä kaikkia pikku öliöitä ja asukkeja ja muita veden alla luuraa :D
haluaisin ulkomaille. jonnekin meren äärelle. jos siellä sais sukeltaa. näkisi omin silmin! se olisi parasta!!! unelma =) joku päivä se toteutuu...
maanantain leffassa (david galen elämä) se luennoi, että unelmien tulisi olla jotain saavuttamatonta. että heti kun unelma toteutuu, se ei ole enää unelma. no, mun mielestä on parasta että unelmat toteutuu. sitten voi keksiä uusia unelmia! ja kyllähän jos joku tositosiunelma toteutuu, siitä puhuu ja muistelee ja osaa arvostaa sitä että MUN UNELMA TOTEUTUI!!! ihanaa =) ja toi sukeltaminen meressä... jos jossain maassa pääsee sukeltaa, niin sit keksii uuden paikan jossa haluaa sukeltaa. niin yksinkertaista se on. ja sit kuitenki ku ei suomessa ole sellaista merta kuin ulkomailla niin onhan se jo sinällään kokemus.

näin unta parista vanhasta kaverista... mitähän niille poitsuille kuuluu? siinä unessa oli iloinen jälleen näkeminen. paitsi se toinen poika ei halannu mua ja toisella oli nenä levinnyt jotenki naamalle... mutta komeita olivat edelleen ;) se toinen poika ei halannut mua, kätteli vain. hämmennyin siinä unessa. se oli jotenkin outoa koska hän aina halaa kun nähdään. se pelkäs mun miestä jostain syystä. hmm, taka-ajatuksia sillä... mun punkrok-kaverit :) jos se oli ennenuni! ilosaaressa mä ne nään toivottavasti. sit nähdään!

mitähän tässä taas höpisen? unenpöpperössä. aamukahvia juopotellen ;) tänään täytyy käydä kelalla, työkkärissä ja sossussa... blääh. no sen jälkeen sit uimaan ja sukeltelemaan :0