Mä oon ollu jotenki ihan ulalla koko viikon. Kai osaks johtui tosta viikonlopusta kun tuli juhlittua ihan urakalla.
Eilen oli ihan tyhmä päivä. Istuin päivän koneella, hajotin lasin ja sormen tiskatessa ja sit menin töihin. Illan olin töissä ja kun tulin kotiin mies kiukkusi koko illan. Niinpä menin nukkuu. Ärsytti kaikki ja ei mikään. Tänään sit nukuin myöhään. Menin keittiöön ja huomasin että mies oli jättänyt pöydälle lapun johon oli piirtänyt sydämen ja meidän nimet. Vieressä oli lakritsipatukka. Lisäksi jääkaappiin oli ilmestynyt Arnoldsin donitsi. Mä rakastan Arnoldsin donitseja!!! Siispä keitin aamukahvit ja söin donitsin aamupalaksi. Lähetin miehelle viestin töihin. Kiitin yllätyksestä ja että rakastan :)
Jospa tää päivä menis vähän paremmin. Huomenna onkin sit vapaa, joten voi mennä hoitaa raha-asioita eli siis sossuun kyselee saako sitä apuu vai ei. Muuten meen ens viikolla seurakunnalta hakee ruoka-avustusta ja jos vähän fyrkkaaki heruis. Mun on pakko. 37 senttiä tilillä. Ihan älytöntä.
Tänään siis nyt laitan ihan kohta koneen kiinni. Luen. Teen kasvonaamion. Rentoudun. Ja menen illaksi töihin. Töiden jälkeen jatketaan lostin kakkoskauden  katsomista. Käperryn miehen kainaloon ja olen onnellinen :)