nimittäin paniikki. Eilen jo suunnittelin, et mitä puen päälle. Siis sinne työhaastatteluun. SE on tänään iltapäivällä. Mutta nyt ne vaatteet tuntuu maailman typerimmiltä ja naurettavimmilta. Ja kun on tämmöinen helle, niin ei hirveästi oo vaihtoehtoja.. Eli laitan siis varmaan ton mun hameen (joka on ehkä aavistuksen verran liian lyhyt, ehkä. Polvien yläpuolelle se on, mutta ei kuitenkaan ihan miniminihame. Se on vaan lyhkänen, mut toinen vaihtoehto ois sit semmonen polvien alapuolelle hame, mut se on musta ja läkähdyn siihen. Voi kiesus. Tää ei oo helppoo! Ja minkä takia? Muutaman minuutin takia, jolloin mun pitäis saada vakuuttuneeks et olen oikea henkilö (lue: täydellinen) siihen duuniin. Muutamassa minuutissa se on ohi ja oon täs hermoillu siitä lähtien ku mulle soitettiin ja pyydettiin haastatteluun eli 48 tuntia about tällä hetkellä tulee täyteen. Tiedän että se on mun mesta! Työ- ja koulutodistukset laitoin nätisti pikku kansioon jo hyvissä ajoin maanantaina, että se on kerrankin alta pois hyvissä ajoin. Mulla on meinaan aina kaikki paperit hukassa ja rytyssä ja hävinny kun niitä tartteis esitellä jollekin. Sanookohan ne mulle heti et pääsenkö sinne vai ilmoittaako ne myöhemmin? Onkohan siellä muita hakijoita ja jos on niin miten paljon? Siel on kaks virkaa auki, ottaisivat mut sinne =) Olkaa ystävällisiä ja antakaa mulle töitä!!! Voi että, mahasta kourii ku pelottaa... Mies sanoi eilen, että ei mitään hätää vaikka et pääsekään sinne et pääset myöhemmin jonnekin muualle sit. Mut tuo ois niin mun mesta (tai ainakin luulen niin) ja jos en pääse, tiedän että olen sit nii-in pettynyt ja surullinen ja masentunut. No onneks tulee juhannus ja mennään mökille ja voi ottaa vähän ryyppyä ja unohtaa murheet ja kaikki. Niin ja uimaan ja saunomaan sit kans! Pitäkää mulle peukkuja tuntemattomat <3