Näin se arki sit iskee päälle... Voi pierunpöllö sanon mä! Kelalta soittivat ja sanovat että saan rahaa kymmeneltä päivältä. Muina päivinä oon ollu töissä. Palkkaa mulle ei käsitykseni mukaan tuu tässä kuussa ku reilu 70 €. Kysymys kuuluu: millä mä elän? Eihän toi riitä ees maksaa mun vuokraa, saati sit laskuja maksamaan,  joiden maksuun hain jo lykkäystä eikä enempää lykkäystä heru. Voi vattu! Sossusta oon ootellu päätöstä kohta kuukauden. Kun kävin kysyy missä mun rahat viipyy, totesivat vain et nyt on pikkasen ruuhkaa. Pyyhin takamukseni niiden ruuhkalla. Mulla on tilillä tasan 37 senttiä, vuokra täytyy maksaa, laskut täytyy maksaa, syödä täytyy (en edelleenkään elä pyhällä hengellä ja vedellä vaikka se olisikin niin mukavaa ajatellen mun vyötärörengasta) ja täytyy maksaa velat pois. En mä voi taas kuukautta elää miehen rahoilla. Oon tehny niin jo koko kesän. Nyt mä ymmärrän miks kaikki (sori yleistys!) työttömät ryyppää koko ajan ja kaikki rahat. Hermothan tässä menee! Kun kerrankin yrittää hoitaa asiansa hyvin ja kunnialla ni ei tuu ku kuraa niskaan sen minkä ehtii. Ja illaks pitäis taas mennä lässyttää rikkaille ämmille et kyllä se sun pylly niihin housuihin mahtuu vaikka saumat soi. Nyt kiehuu nupissa nii et läikkyy yli :/